Wehikuł czasu w sercu seniora

Stowarzyszenie Stonoga w ramach projektu pt. „ Wehikuł czasu w sercu seniora” finansowanego przez Fundację PZU, dnia 28.04.2018r zorganizowało wyjazd do Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku.

Tym razem nasze Stowarzyszenie przygotowało ofertę dla seniorów z Karlina. Projekt był przeznaczony dla 30 osób po 60 roku życia. Celem wyjazdu była integracja osób starszych, zwiedzenie Gdańska i jego zabytków. Głównym celem wycieczki było poznanie nowoczesnego, interaktywnego Muzeum II wojny światowej, pogłębienie historii oraz zobaczenie czasu II wojny z perspektywy przeciętnego człowieka w Polsce oraz krajach europejskich.

Grupa seniorów wraz z członkami Stowarzyszenia wczesnym rankiem wyjechała autobusem z Karlina.  Muzeum zwiedzaliśmy z przewodnikiem i zrobiło na nas ogromne wrażenie. Po wyjściu z obiektu wszyscy udaliśmy się na obiad, po czym spacerowaliśmy po starówce oraz nad Motławą. Gdańsk ugościł nas piękną pogodą i pełni wrażeń wieczorem wróciliśmy do Karlina.

Dziękujemy wszystkim uczestnikom za wspaniały klimat, jaki stworzyli, za ich otwartość i pogodę ducha. Było nam bardzo miło, że wywołaliśmy na Państwa twarzach uśmiech.

Do zobaczenia na kolejnych wspólnych ścieżkach.